Táto stránka používa súbory cookies a ďalšie technológie na zlepšenie vašej používateľskej skúsenosti. My a naši partneri máme k týmto údajom prístup alebo ich ukladáme. Tieto údaje využívame na zlepšovanie funkčnosti našej stránky, anonymnú analýzu návštevnosti a personalizáciu obsahu a reklám.
Kliknutím na „Povoliť všetko“ vyjadrujete súhlas s týmito činnosťami. Kliknutím na „Nastaviť“ si môžete upraviť svoje preferencie alebo odvolať súhlas.Viac informácií.
Nevyhnutné Analytické a štatistické Marketingové
Tel.: 02 / 222 000 22
Sme špecialisti na kúpele a wellness.
Recenzie našich klientov
Tu si môžete prečítať ohlasy našich klientov po absolvovaní pobytov.
"Jezdíme sem už několik let a jsme spokojeni, jak s jídlem, bazény, personálem, ubytováním, jen ty ceny v hotelu co se týče piva, kávy, pití jsou nadhodnoceny, chodíme raději ven z hotelu na kávu, pivo, atd, přijde nám to už přehnané."
"I když jsem kvalitu ubytování i stravování nehodnotila 100%, poskytnutým službám nelze nic vyčítat. Hotel je označen třemi hvězdičkami a ty si obhájil. Host nemůže očekávat superluxusní služby, když ani nejsou předem nabízeny. Hotel je součástí lázní, kam jsme měli neomezený vstup. Parkoviště u hotelu bylo za směšnou cenu. Mohli jsme zdarma využít ručníky, župany, lehátka a personál byl skvělý. Procedury jsme nevyužili, proto se k nim nemohu vyjádřit. Celkově hodnotíme pobyt velice kladně."
"Hotelový personál, byl profesionální, a dokázali nám se vším poradit. Na pokoji vše v pořádku. Areál parádní. Všude čisto i na tolik návštěvníků, byla zde i klidná místa k odpočinku. Za naši rodinu, prostě skvělé. Rádi se vrátíme."
"Prostredie - krásne udržiavané parkové úpravy, upravené pramene na odber vody, budovy, ticho, čistý vzduch. Boli sme spokojní, škoda, že pre víkendových klientov už neboli k dispozícií iné služby- procedúry."
"Pri bufetovom systéme sa obslúži človek sám, čo je v poriadku, ale prestrieť si, musí tiež sám (doniesť príbor, prípadne požiadať o utretie stola, personál to nevníma dostatočne, že prišiel ďalší klient a sadá si k neočistenému, neupratanému stolu) a pri čom je tam dosť personálu (aj praktikanti). Ohľadne praktizujúcich študentov taká poznámka, že nevedia komunikovať s klientom. Príde k stolu a zoberie použitý riad, ale nepovie ani bú, ani mú....Napr: žiadalo by sa, pozdraviť, prípadne milo sa usmiať a nebyť ticho , prepáčte ako múmia.
Po liečebnej stránke veľmi dobre. Aj komunikácia zo strany personálu bola bezchybná. Z hľadiska ubytovania by som očakávala istý stupeň modernizácie, je tam pôvodný nábytok, ale čistota bola zachovaná. Celkové hodnotenie 90 percent. "
"Od začiatku pobytu sme sa cítili komfortne a príjemne. Na recepcii nám ochotne vyšli v ústrety s prosbou o uloženie batožín ešte pred ubytovaním, rovnako aj po odovzdaní izieb. "
"Pobyt v kúpeľoch Bojnice bol veľmi príjemný. Boli sme ubytovaní v novootvorenom liečebnom dome Martin. Ubytovanie aj služby v LD boli výborné. Procedúry nám boli poskytované v rámci LD. Veľmi príjemne pôsobí aj celý areál kúpeľov s úchvatnou kvetinovou výzdobou. Okolie poskytuje viacero voľnočasových aktivít."