FAQ - Vaše najčastejšie otázky
- Koľko dní pred nástupom na pobyt je potrebné sumu za pobyt uhradiť?
Pokiaľ si rezervujete pobyt pár mesiacov dopredu, je potrebné uhradiť sumu za pobyt najneskôr do 7 dní od záväznej rezervácie.
Ak ide o pobyt, ktorý je rezervovaný s nástupom o 4 týždne a menej, na dátume úhrady sa dohodnete s obchodníkom, ktorý Vám pobyt predáva, zvyčajne to však býva do 24 hodín, príp. do 3 - 4 dní.
- Je možné uhradiť pobyt v hotovosti, alebo platobnou kartou priamo pri nástupe na pobyt?
Platbu za pobyt požadujeme uhradiť vopred, keďže až po úhrade platby je možné aby sme Vám zaslali Voucher (ubytovací poukaz), na základe ktorého môžete nastúpiť na pobyt.
- Chcela by som darovať pobyt svojim rodičom k ich výročiu, je to možné? Ako mám postupovať?
Áno, je možné aby ste pobyt darovali. Telefonicky, e-mailom, alebo na našej webovej stránke vyplníte rezerváciu na pobyt, (je potrebné uviesť meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa, telefón, e-mail účastníkov pobytu, ako aj Vaše meno, priezvisko, adresu, telefón a e-mail.) Pri rezervovaní uveďte poznámku, že je to darček a kam je potrebné zaslať Voucher (ubytovací preukaz).
- Je možné rezervovať u Vás pobyt cez poisťovňu?
Je mi ľúto, ale návrh na liečbu Vám musí dať Váš lekár, s tým, že pokiaľ Vám bude schválený pobyt, dané Kúpele Vám zašlú poukaz už s konkrétnym termínom nástupu a odchodu.
V takýchto prípadoch je nutné kontaktovať priamo Kúpele, nie agentúru, keďže neevidujeme pacientov z poisťovní a ponúkame pobyty len pre samoplatcov.
- Je možné objednať si len procedúry bez ubytovania a stravovania?
Takáto liečba sa nazýva ambulantná liečba a naša agentúra ju nezabezpečuje.
- Je možné zobrať si so sebou na pobyt psíka?
V niektorých kúpeľoch to je možné, v iných nie. To, či v práve vami vybraných kúpeľoch a hoteli je možné mať so sebou psíka si zistíte na našej stránke pri každom hoteli.
Ako si rezervovať.
Rezervovať pobyt si môžete rôznymi spôsobmi, záleží len na Vás, ktorý spôsob Vám viac vyhovuje.
1. Rezervačný formulár
Ak máte vybratý konkrétny pobyt, hotel, typ izby a termín v ktorom chcete pobyt absolvovať, vyplňte rezervačný formulár. Tento formulár sa nachádza pri každom pobyte a hoteli a zobrazí sa Vám po stlačení tlačidla REZERVUJ.
2. Telefonická rezervácia
Ak uprednostňujete osobný kontakt a potrebujete viac informácií, môžete si pobyt zarezervovať aj telefonicky, naši predajcovia sú Vám k dispozícii.
Pri telefonickej rezervácii stačí, ak nám nadiktujete Vaše telefónne číslo, meno a typ pobytu o ktorý máte záujem a my Vám zavoláme naspäť aj s konkrétnou ponukou.
3. Priamym emailom
Pobyt si môžete zarezervovať aj priamym emailom cez odkaz "Opýtajte sa nás", ktorý nájdete na každej stránke v pravom hornom rohu.
Do poznámky napíšte všetky informácie o pobyte ktorý chcete absolvovať, resp. otázky ktoré chcete vedieť aby ste si pobyt mohli objednať.
Dôležité
1. Vaša rezervácia je nezáväzná.
2. Po odoslaní rezervácie Vás budeme kontaktovať telefonicky, alebo emailom.
3. Ak Vašu rezerváciu potvrdíte, zašleme Vám emailom alebo faxom (podľa Vášho želania) "Zmluvu o obstaraní zájazdu", Zmluvné podmienky CK SUNFLOWERS agency s.r.o. a doklad o poistení CK proti úpadku.
4. Po uhradení pobytu Vám zašleme "VOUCHER", na základe ktorého môžete čerpať všetky objednané a zaplatené služby a "Sprievodný list" v ktorom nájdete všetky potrebné údaje o vašom pobyte (kontaktné osoby, adresu hotela a iné).
Celú rezerváciu pobytu je možné zrealizovať v pracovný deň v priebehu zopár hodín, v prípade že máte email, alebo fax.
Podmienky pre cestovné poistenie si môžete pozrieť tu.
…................................................................................
Vysvetlivky:
Zmluva o obstaraní zájazdu
- je zároveň Zálohová faktúra za pobyt a obsahuje všetky informácie o Vašom pobyte, hoteli, kvalite ubytovania, termíne pobytu, zúčastnených osobách, objednávateľovy pobytu v súlade so zákonom č. 281/2001 Z.z. a §741
- obsahuje taktiež bankové spojenia potrebné na úhradu pobytu
Doklad o poistení CK proti úpadku
Tlačivo o poistení našej CK proti insolventnosti. Podľa zákona č. 281/2001 Z.z. A §741 musia byť všetky nami predávané pobyty poistené v prípade, že by sa CK dostala do platobnej neschopnosti voči dodávateľom a tí by Vám odmietli poskytnúť Vami zaplatené a objednané služby. V takomto prípade Vám poisťovňa vyplatí Vami zaplatenú sumu za pobyt.
Zmluvné podmienky
Zmluvné podmienky obsahujú všetky práva a povinnosti zúčastnených strán , pravidlá reklamácie a storno podmienky.
Voucher
Doklad, ktorým sa preukážete vo Vami vybranom hoteli, na základe ktorého môžete čerpať všetky služby. Voucher Vám bude zaslaný po uhradení pobytu.
Sprievodný list
Obsahuje dôležité informácie o pobyte, hoteli a taktiež kontaktné údaje na osoby v hoteli, v prípade reklamácie.
Pošli otázku
Veríme, že využijete naše skúsenosti pri plánovaní a realizácii takéhoto druhu dovolenky, prežijete chvíle plné pokoja a relaxu a ostanete nám verní aj naďalej ...
........Vaša agentúra Sunflowers |